Scroll Top
Mr Pukk IT.no

Fra jord til sky: IT.no leverer IT-løsninger til mr. pukk

Lisa Marie og hennes kollegaer i Mr. Pukk AS distribuerer pukk, jord og andre steinmasser til private og bedrifter i Oslo-området. En jobb som fordrer gode nett- og logistikkløsninger støttet av et velfungerende IT-system.

– Noe av det vi er aller mest fornøyde med hos IT.no er kundeservicen deres. De har en utrolig god responstid, og er raske til å fikse problemer som måtte dukke opp. I tillegg er de gode på å gi tilbakemeldinger slik at vi også lærer av feil som måtte oppstå underveis, forteller Lisa Marie.

Hun har jobbet i Mr. Pukk AS i ca. 10 år og har hatt god dialog med særlig Ole i IT.no siden de begynte å samarbeide for ca. 2 år siden.

– Vi var en av de første kundene hos IT.no da de startet opp. De leverer full pakke med support, bestillinger, oppsett av datamaskiner og printere på alle våre kontorer, i tillegg til servervedlikehold, fortsetter hun.

Mr. Pukk AS har ca. 100 ansatte fordelt på kontorer på Furuset i Oslo og Enebakk. I tillegg har de pukkverk i Mysen, Askim og på Høland. Av disse sitter om lag 20 av medarbeiderne på datamaskiner som krever IT-support.

 

- Vi er jo sånn sett en liten bedrift og kunde for IT.no, men vi har aldri følt oss små. Ofte kan man oppleve at større IT-leverandører ikke gir samme support til de av kundene deres som blir for små sammenlignet med andre, men slik har vi aldri følt det med IT.no. Man vil jo ikke være en av de "småfiskene" som må vente tre dager før man får support, forteller Lisa Marie.

Og følelsen er den samme selv også etter veksten hos IT.no de siste årene. En av deres siste ansettelser er Customer Success Manager, Paul Huynh, som bl.a. bidrar til opplæring og kursing innenfor Microsoft-programmer og tjenester. Les mer om Paul her.

– På Mr. Pukk jobber vi i en del tunge systemer som Hogia, Scaleit og Visma Global for å nevne noen, forteller Lisa Marie.

– Derfor er vi avhengige av rask responstid om systemene skulle krasje. I tillegg er IT.no gode om man trenger ekstra hjelp utover dette, som f.eks. støtte og opplæring i Microsoft-programmene, avslutter hun