Scroll Top
Paul Huynh i IT.no

Paul HAR som mål å "løfte kundene våre til nye høyder"

Hvordan kan vi gi kundene våre opplæring, kursing og den beste oppfølgingen i Microsoft-produkter? Paul Huynh er ansatt som Customer Success Manager og Microsoft-ekspert med tidligere erfaring fra ingen andre enn Microsoft selv.

– Jeg jobbet flere år i Microsoft Norge – det er absolutt stort å være en del av en av de største IT-selskapene i verden. Men da jeg så stillingen hos IT.no ble jeg tiltrukket av muligheten for å være mer “hands on” og nærmere kunden, forteller Paul Huynh på spørsmål om hva som bragte han til Gladengveien og nye kollegaer i IT.no

Her har han noen måneders fartstid i en rolle med fokus på oppfølging, kursing og opplæring ute hos våre kunder.

 

– Min første kursleveranse var allerede etter 4 dager! Sammen med kollega David satt vi opp et kartleggingsmøte før vi dro ut til kunde og holdt kurs i Microsoft-produkter, inkludert bruk av Teams og Sharepoint. Det er veldig givende å bidra ansikt til ansikt, og jeg trives generelt i en rolle hvor jeg får påta meg ansvar som dette, fortsetter Paul.

På fritiden er han aktiv, både med sport som klatring og løping, i tillegg til at han bruker tid på sin bilinteresse m.m.

– Jeg tar vel ofte på meg en rolle med å bidra til utvikling. Jeg har fått flere venner, og nå også kollegaer med på klatring f.eks. Jeg er lidenskapelig opptatt av å hjelpe andre til å få til noe nytt som de aldri har gjort eller klart før. Derfor er jobben i IT.no også en god match! I tillegg til oppgavene jeg har i min stilling, er strukturen lite hierarkisk og det er rom for å bidra til å skape kultur og utviklingsmuligheter i selskapet, sier Paul. 

Han fortsetter med å snakke om et godt arbeidsmiljø hvor det føles trygt å stille spørsmål og gi innspill, i tillegg til et bra fokus på sosialisering også utenfor kontorveggene.

På spørsmål om hva han ser frem til de neste månedene er han klar i sitt svar.

– Ambisjonen er absolutt å fortsette å utforme rollen jeg har fått som IT.nos første Customer Success Manager til å skape god verdi for våre kunder. Det skal ikke oppleves som slitsomt eller forvirrende for kundene våre å bruke de løsningene de har betalt for, men heller fortsterke produktivitet og samarbeid i bedriften. Det er veldig gøy å få være med fra starten på denne reisen, avslutter Paul.

Paul Huynh i IT.no
Paul Huynh, Customer Success Manager i IT.no